Skiskole i Daltrøa.

Postet av I.L. Stjørdals-Blink - Alpint den 8. Jan 2015

Alpingruppa arrangerer skiskole for barn i alderen 7-10 år. Skiskolen vil gå over fire onsdager i Daltrøa.

Stjørdals Blink Alpin, i samarbeid med Gjensidige, gjentar suksessen fra tidligere år og arrangerer alpin skiskole vinteren 2015.

Det vil i år bli kjørt skiskole for de som har stått litt på ski fra før, men som ønsker å bli tryggere og bedre teknikken i bakken. Det som blir gjennomgått på skiskola er fundamentet for all alpint skikjøring, inkludert jibbing, pudder osv. Tilbudet er for elever i klassetrinnene 2.-5.klasse.

Sted: Daltrøa i Skjelstadmarka/Meråker Alpinsenter

Tid: 14.01.15 kl 18.00 Daltrøa, Skjelstadmarka

21.01.15 kl 18.00 Daltrøa, Skjelstadmarka

28.01.15 kl 18.00 Daltrøa, Skjelstadmarka

04.02.15 kl 18.00 Daltrøa, Skjelstadmarka

Hver kurskveld varer 1,5 timer, TA MED DRIKKE OG NOE ENKEL MAT (banan e.l.). Det er greit å ha hvis det skulle gå tomt for energi.

Kurset gjennomføres med instruktører fra foreldregruppa i Stjørdals Blink Alpint og våre aktive løpere som hjelpere.

Foreldre som blir å oppholde seg i bakken vil bli forespurt om å bidra med noen enkle arbeidsoppgaver for å lette avviklingen av skiskolen.

Pris: kr 750,- (heiskort er inkludert) Dette betales inn forskuddsvis, etter at deltagelse er bekreftet fra arrangør, på kontonr 4465.23.77421. Inkludert i prisen er treningsavgift i Stjørdals Blink Alpint resten av sesongen.

Vi hadde veldig stor pågang på vår skiskole tidligere år og tar påmelding etter prinsippet først til mølla. Påmelding skjer på følgende link: www.goo.gl/rkaGcG

Se hvem som er påmeldt her: www.goo.gl/dU4TKB

For de som ønsker det vil det bli treninger i regi av Stjørdals Blink Alpin i Meråker Alpinsenter på tirsdagene og i Daltrøa, etter avsluttet skiskole, på onsdagene i vinter. Dette er en fin mulighet for de som ønsker å prøve alpinsporten! Ev spørsmål rettes til bh@salmar.no eller tlf 91347432.

Vel møtt

Hilsen Gjensidige og Stjørdals Blink Alpin