Gjensidige Skiskole ble avsluttet med renn i Meråker.

Postet av I.L. Stjørdals-Blink - Alpint den 25. Mar 2015

Etter stadige utsettelser i håp om brukbart skiføre i Dalføret, ble skiskoleavsluttningen flyttet til Meråker Alpinsenter.

22 løpere deltok på rennet som markerte avsluttning av sesongens Gjensidige Skiskole. Blink Alpint takker for deltagelsen, og ikke minst tålmodighet og forståelse, i forbindelse med vaskelighetene med å få aviklet avsluttningsrennet.

Varmegrader, vind og regn har vært gjengangeren denne vinteren. Skiføret i Daltrøa holdt desverre ikke lenge nok til at årets skiskole kunne avsluttes der. Takk til Meråker Alpinsenter som utsatte vedlikeholdsarbeid på skitrekket slik at skiskolen kunne ha sitt arrangement der, tirsdag 24. mars.

Oppvarming, etterfulgt av tre omganger med superslalåm ble gjennomført. Mye bra skikjøring ble levert. For Blink Alpints instruktører og trener var det gledelig å se den progresjonen i skiferdigheter som har funnet sted i løpet av vinteren.

Rennkvelden ble avsluttet med premieutdeling, boller og saft. Alpingruppa takker Holm Bakeri for raus leveranse av nybakte boller.

Alpinsesongen er på hell, det gjenstår kun noen få skitreninger og renn før barmarkssesongen starter. Skiskoledeltagerne er hjertelig velkomne til å delta på alpingruppas aktiviteter. Følg med på kalenderen på disse sidene og på "Påmelding aktivitet og kjøring" link på toppen av disse sidene for å se planlagte treninger, samlinger etc.

Vil du innkluderes i alpingruppas e-post og sms-varslingsliste send e-post med adresse og nummer til: mailto:jens-Ivar.barane@ntebb.no

Kalenderen kan du se her: SBA Kalender

Påmelding aktivitet: Påmelding aktivitet og kjøring