Skisamling i Hamra

Postet av I.L. Stjørdals-Blink - Alpint den 23. Okt 2017

Sør-Trøndelag Skikrets inviterer til åpen samling i Hamra 9.-12. november

Det blir høstsamlinger på Hamra i Tänndalen også i år. Dette er populære samlinger hvor både løpere og "servicemenn/damer" trives godt. Vi garanterer fine skidager og masse hyggelig selskap for deltakerne! Invitasjonen ser du nedenfor

MERK Påmeldingsfrist torsdag 26. oktober kl 18:00

Åpen alpinsamling Sør-Trøndelag Skikrets

U14/U16 Torsdag 9.11.17 – søndag 12.11.17

U12 fredag 10.11.17 – søndag 12.11.17

Frist påmelding: torsdag 26.10.17 kl 18:00

Vi inviterer til åpen alpinsamling; 4 dager samling for U14 / U16, 3 dager samling for U12. Planlegger trening på basisferdigheter med momentrening/frikjøring og modeller med staur.

Ta med SL og SSL utstyr. Ta med klær til barmark og skolearbeid.

Bindende påmelding til skisamlingen/overnatting gjøres på: https://goo.gl/forms/VxGeU1M0LHEu6H4W2 Fyll ut skjemaet og klikk for å sende inn. Det kommer en kvitteringsmelding til epostadressen som du skriver inn i skjemaet. Dersom du har behov for å justere påmeldingen, send inn en ny påmelding, og angi i skjemaet under «Annen info» at denne erstatter tidligere påmelding.

Overnatting er reservert på Tänndalen ski lodge. De som evt. har spesielle behov for overnatting, før opp dette som ønske i påmeldingen, i skjemaet under «Annen info».

Hver enkelt betaler overnattingen ved utsjekk, heiskortkjøp i skilodgen. Tidspunkt for oppmøtet og annen info kommer etter hvert. Transport avtales internt/ordnes selv. Man kan melde seg på enkeltdager for samlingen. Eventuelle avbestillinger ordnes av hver enkelte selv.

Priser (i svenske kroner):

Leiligheter:

4 sengs leilighet 685.- / døgn / leilighet (sluttrengjøring inkludert)

6 sengs leilighet 895.- / døgn / leilighet (sluttrengjøring inkludert)

Måltider:

Barn opp til 12 år frokost 65.- lunsj 80.- middag 120.- Helpensjon Barn 265.-

Voksen frokost 85.- lunsj 100.- middag 150.- Helpensjon voksen 335.-

Heiskort

225.-/dag/person. (løpere, trenere, foreldre)

Alle priser inkludert moms.

Alle gjør opp for seg selv ved utsjekk (overnatting og mat).

Etteranmeldte ordner overnatting selv.