Midt-Norsk Fartsuke og Erik Håker Cup.

Postet av I.L. Stjørdals-Blink - Alpint den 16. Feb 2015

Fem dager med fartstrening og renn på Oppdal, et av vinterens absolutte høydepunkt.

Oppdal Alpin inviterer til den meget populære fartssamlingen Midt-Norsk Fartsuke. Samlingen går over tre dager, 25.-27. februar, direkte etterfulgt av to dager med fartsrenn, 28. februar og 1. mars.

Midt-Norsk Fartsuke og Erik Håker Cup er et årlig arrangement åpent for løpere i aldersbestemte klasser. Her bygger ungdommen trygghet og fartserfaring gjennom fartstilvenning og trening i Oppdals fine alpinanlegg.

Arrangementet er populært, og det har i tidligere sesonger vært god deltakelse. Stjørdals-Blink Alpint har gjennom flere år vært representert med løpere i forskjellige årsklasser.

Se invitasjonen her: Midt-Norsk Fartsuke og Erik Håker Cup

Påmelding gjøres gjennom klubbens egne påmeldingssider, frist er 20. februar: Påmelding renn

Bilder fra Midt-Norsk Fartsuke i tidligere sesonger: