Donald Duck Wintergames 24.-26. april

Postet av I.L. Stjørdals-Blink - Alpint den 2. Feb 2015

Se invitasjon til "vårens vakreste eventyr" Donald Duck Wintergames.

Hemsedal IL Alpin og IL Heming Alpint inviterer til det som regnes som sesongavsluttning for norske alpinister, Donald Duck Wintergames. Rennet går i Hemsedal i helgen 24.-26. april.

Donald Duck Wintergames er et stort og meget populært arrangement. Det er stor deltagelse i alle aldersbestemte klasser, i tillegg deltar som regel også flere landslagløpere i FIS-rennet som går parallelt. Kanskje får du se Henrik Kristoffersen og Sebastian Solevåg levere slalåmkjøring av aller ypperste klasse?

Tidligere års deltakere fra SBA anbefaler rennhelgen i Hemsedal som en stor og fin opplevelse for både løpere og foreldre.

I tidligere sesonger har det vært ordnet med felles overnattingsted for deltakere fra Nord- og Sør-Trøndelag. Dette har vært meget sosialt og hyggelig for både løpere og "støtteapparat". Vi håper dette kan gjentas også denne sesongen.

Se invitasjonen her: Invitasjon Donald Duck Wintergames 2015

Påmelding via klubbens internpåmelding: Påmelding renn