Oppstart barmarkstrening.

Postet av I.L. Stjørdals-Blink - Alpint den 26. Aug 2018

Vi starter barmarkstrening tirsdag 28. august, oppmøte kl 16:00 på Stokkan Ungdomsskole.

Vi ønsker nye og "gamle" løpere velkommen til alpintrening!

Første trening denne høsten blir tirsdag 28. august kl 16:00-17:30 ved Stokkan Ungdomsskole. Værmeldingen ser bra ut og vi planlegger dette som en uteøkt på rulleskøyter.

Er du nysgjerrig på alpintrening og har lyst til å prøve deg sammen med oss? Vi har rulleskøyteutstyr du kan låne inntil du ser om dette er noe for deg.

Alpingruppa planlegger trening hver tirsdag og torsdag. Fra Stokkan Ungdomsskole har vi fått bekreftet halltid frem til 4. september. Tidspunkt for barmarkstrening etter dette blir publisert når Stokkan U har høstens timeplan for bruk av hallen klar.

HUSK, bruk påmeldingslisten til hver trening. Trenerne trenger å vite hvor mange som kommer. Eventuelle beskjeder som; aktivitet, utstyr, tidspunkt mm vil også finnes her. Påmeldingslisten finner du i toppmenyen på disse sidene: Påmelding / Påmelding trening og kjøring